Un blog despre explorare urbană şi despre conţinut interesant descoperit online (content curator).

joi, 22 mai 2014

PRbeta. Conferinţa.

De ce au fost zilele de 15 şi 16 mai speciale pentru mine? Am fost voluntar în echipa care a organizat cea mai faină conferinţă de comunicare din afara Bucureştiului - Conferinţa PRbeta. Imediat după ce am intrat la PRbeta în internship mi-am setat un counter AMR care îmi arăta câte zile mai sunt până la conferinţă, iar emoţiile creşteau exponenţial cu fiecare zi care trecea. În dimineaţa conferinţei, balonul cu emoţii s-a spart, pentru că am realizat că totul va merge bine, văzând cum speakerii şi participanţii ajung entuziaşti la primul panel, în ciuda ploii torenţiale care a reuşit să enerveze(şi să sperie) un oraş întreg.






Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost interacţiunea dintre participanţi şi speakeri şi faptul că ai putut pleca de la fiecare prezentare cu o tonă de studii de caz pe care să le analizezi în profunzime şi acasă, după ce ţi s-au subliniat câteva aspecte importante ce trebuie urmărite, în timpul prezentărilor.

Ediţia din 2015 nu trebuie ratată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi spui şi mie la ce te gândeşti?