Un blog despre explorare urbană şi despre conţinut interesant descoperit online (content curator).

miercuri, 2 aprilie 2014

Scriu din nou!

     Cred că blogul se va simţi foarte bucuros că vine şi la el primăvara. Zilele astea va începe să se încarce pe mai multe ecrane, de monitoare, de tablete, de smartphone-uri, după o pauză de câteva luni. Să vedem, mai dăm praful şi de pe conturile mele de Twitter şi Google Plus - LinkedIn mai rămâne în stand-by câteva luni pentru că nu am timp şi pentru el. Să mai treceţi pe aici, da?

     După workshop-urile PRbeta din Timişoara, la care am participat şi despre care am vorbit aici, am fost primit, alături de încă două colege pe care le-am cunoscut la workshop-uri, într-un internship la noua agenţie PRbeta, deschisă de Cristina Puţan, Oltea Zambori şi Alexandra Palconi. După ce au creeat probabil cel mai puternic brand în comunicare al provinciei: triada conference-workshops-meetings marca PRbeta, sunt foarte bucuros că pot sta în jurul lor şi că pot învăţa. Printre primele provocări a fost aceea de a scrie un articol tematic pentru blogul agenţiei. 

     Nici că se putea mai bine, deoarece era nevoie ca cineva să mă ajute să trec peste "gripa" ce afectează bloggeri începători. Am ales să scriu despre studii de caz şi după ce am cochetat cu mai multe subiecte am decis să caut mai multe informaţii despre brand journalism. Am găsit imediat foarte multe resurse pe site-uri de PR în limba engleză şi nimic în limba română, acesta este şi motivul pentru care am făcut un articol mai elaborat, care acoperă mai multe zone ale acestui nou tip de comunicare corporate. Scriind articolul m-am gândit ce branduri româneşti ar adopta acest nou tip de jurnalism şi dacă conceptul are viitor în peisajul media românesc. După ce îl lecturaţi vă aştept aici să povestim despre asta. În săptămânile viitoare urmează şi alte articole interesante care sunt în curs de redactare. 
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi spui şi mie la ce te gândeşti?