Un blog despre explorare urbană şi despre conţinut interesant descoperit online (content curator).

duminică, 6 octombrie 2013

Digi24 - cea mai bună televiziune de ştiri


Putem spune despre o televiziune că este cea mai bună pe nişa ei dacă nu este şi cea mai urmărită? Sau altfel spus, emisiunile bune sunt cele care au cel mai bun conţinut (conform unor reguli de manual ale jurnalismului) sau cele cu cea mai mare audienţă? Digi24 face un alt tip de jurnalism, zic eu. Prezintă alte subiecte, argumentează, sperie puţin politicienii şi cum am auzit, îi plictiseşte pe unii pentru că nu sunt scandaluri în studio şi invitaţii nu vorbesc unii peste alţii. Şi ecranul nu e toată ziua galben! Mai jos am scris despre ce îmi place la ei.
 
   Când ai infinit de multe lucruri de văzut şi citit pe internet e greu ca TV-ul să te mai ţină în faţa lui. Dar mai sunt posturi care au ce să-ţi mai ofere. Vă recomand serialul The Newsroom. Mă gândesc că la fel şi în România, ca în SUA, lupta pentru o informare echidistantă şi echilibrată e foarte grea şi există mereu tentaţia de a creşte scandaluri artificial prin manipulare pentru mai multă audienţă. Vorbim de respect, diferenţa dintre a trata publicul ca pe o masă de ignoranţi sau ca pe un grup de oameni inteligenţi, cu discernământ. Chiar există alternative la propaganda posturilor de ştiri de partid! 

     Te uiţi pe Digi24? Ce îţi place?

Un comentariu:

  1. audienţa unui post este un criteriu dar cu siguranţă nu este criteriul cel mai potrivit. la noi, dar nu numai, scandalul şi "spectaculosul" fac audienţă.
    cred că digi a câştigat ceva teren în ultima perioadă, ceea ce ar trebui să fie un motiv de bucurie pentru noi toţi!

    RăspundețiȘtergere

Îmi spui şi mie la ce te gândeşti?