Un blog despre explorare urbană şi despre conţinut interesant descoperit online (content curator).

luni, 23 septembrie 2013

Ultima "vacanţă mare"


     Revin cu postări după o pauză care a durat cât o vacanţă mare. Au fost aproape trei luni în care am scăpat de responsabilităţile de student şi mi-am permis să mă comport ca şi cum ar fi ultima vacanţă de vară a mea. Cum probabil bine am intuit, nu va mai fi timp pentru relaxare în anii ce urmează - aşa este când ai de scris o licenţă şi te străduieşti să te pregăteşti cât mai bine pentru viitoarea carieră, ca să nu îngroşi rândurile şomerilor, după absolvire.

     Am găsit foarte multe lucruri care merită împărtăşite şi idei ce trebuie discutate sau la care putem medita. Vor apărea încet pe blog în săptămânile viitoare şi sper să le putem discuta împreună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îmi spui şi mie la ce te gândeşti?